Hvem skal vi stemme på?

Hvem skal vi stemme på?

Indlægaf Paal Coucheron » 29. okt 2007 00:10

Hvem skal integreres i hvad?

Internt i andedammen har vor statsminister af taktiske partirelaterede årsager "belemret" stemmekvæget til at komme med deres indstilling til at finde ud af hvem af levebrødspolitikerne der indehaver det stærkeste taburetklister.
Min beskedne påstand ud fra denne beslutning er; at de mere eller mindre vinder alle sammen. I de fleste formuleringer ønskes stadfestet, at de vil søge hen imod midten af dansk politik. Pussigt nok er det jo der de befinder sig næsten alle sammen, så hvad kan de finde - andet et genskind fra deres egen egoisme og partiidioti?

Folketinget vedtager love der kommer til udformning fra embedsvældet, hvilke ikke er folkevalgte. Der fokuseres på udlændingelovgivningen som mange mener er slået fejl i mere end to generationer af taburetklistrede indvivider, imens Lissabontraktaten forlanger at hele den danske nation skal integreres i det kommende Præsidentstyrede, og i særdeleshed lide demokratiske EU-univers.

Hvorfor kaste tiden internt bort på hvem vi i Danmark skal importere, når hele beslutningsprosessen bliver aflastet os i form af at 29 statsledere betror sig til den utopi at de har befolkningernes forståelse af løsningen på den egoistiske forståelse af det besynderlige begreb globalisering
.

Verden , tror jeg nok, bliver ikke mere god at leve i når egoismen og enklaveagtig protektionisme får frit spillerum.

Jeg er af den overbevisning, at når det kommer til det konkrete i valg af at påvirke vor politikere, skal det ikke ske i form af protester, bederevidende holdninger, statistikker og lignende, kunst og foredrag, - nej - jeg tror at vi som enkeltpersoner må forsøge at komme i kontakt med dem hver især, og præge vor holistiske holdning som enkeltindivider, så deres indre interesse bliver vagt til fordel for det store plenums hyldest i at være partitro.

Der skrives så meget om at vore ledere skal have karisma for at blive valgt. Karisma er ikke noget en spinddoktor kan indplantere, aller højst en usynlig ståltråd i et vissent blad.

Som lysarbejdere tror jeg vi bliver nødt til at erkende, at den stille og lange vej frem, gør sig bedst i at vi alle på hver vor facon inspirerer hinanden til i det stille, at så personlige frø hos hinanden, i stedet for at slå på den store trumme, som de døve alligevel ikke hører eller ønsker at stifte bekendskab med.

Godt valg!! Om det så udmunder i politik eller inspirativ handling.
Paal Coucheron
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: 11. jun 2007 19:06

Indlægaf Birgit Tjalve » 29. okt 2007 21:10

Det er i alle tilfælde en god idé, at vi hver især bruger vores egen intuition i forhold til valget, og mærker efter, hvor vi kan give nogle
"puf" i den rigtige retning. Det er jeg helt enig med dig i.
Jeg har forsøgt at påvirke partierne vedr. bærerdygtig energi, og har da fået en positiv response fra nogle af partierne, så man kan sagtens gøre
noget selv.
mange hilsener
fra Birgit
Birgit Tjalve
Birgit Tjalve
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 06. dec 2006 14:12
Geografisk sted: Søballe


Tilbage til Politik

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst

cron