Velkommen

Velkommen

Indlægaf bdt » 09. nov 2006 09:11

Kære alle

Endelig kan vi byde velkommen til et nyt debatforum på vores hjemmeside!
Det bliver spændende at anvende det med store og små spørgsmål vedrørende forhold, som kan have interesse for VisionsPartiet. Det er jo både vor interesse for menneskene i vores eget samfund, og de måder vi kan hjælpe med at forbedre forholdene i Danmark, og så er det jo også interessen for udenlandske spørgsmål bl.a. for at forhindre global skævhed.
Jeg er blevet bedt om at holde lidt styr på debatsiden, og det betyder, at jeg vil holde øje med, om det fungerer godt, om der er indlæg, der skal følges op, og eventuelt spille ud til andre om at kommentere indlæg. Og endelig vil jeg selv fra tid til anden skrive et nogle indlæg.

Til en begyndelse kan jeg jo nævne nogle af de ting, som vi internt i VisionsPartiet har drøftet mere
indgående.
Det er:
GMO-spørgsmålet, landbruget, dyremishandling og dyrevelfærd/dyreret, alternativ medicin kontra alm. medicin og hele sundhedssystemet, patienters muligheder for klage, borgerpenge, kontanthjælpsloftet, børn og unges situation, kriminalitet, bæredygtig energi og EU-lovgivningen bl.a. vedrørende økologi og alternativ naturmedicin.
Der er selvfølgelig mange flere emner, vi kan tage op, ikke mindst hvorledes vi kan få mennesker til
at vågne op, bruge deres skelneevne og lade mennesket komme forud for økonomisk tænkning.
Og så kan det jo være hvordan vi prioriterer et sundt liv, sund mad og de indre værdier. At lade tomheden i tilværelsen blive udfyldt med engagement for værdier og enkelhed i tilværelsen, at føle sig som en sjæl og ikke som en robot i et stresset liv, at prøve at sortere i sit liv og bruge det på de virkelige værdier, som bærer os frem mod et mere værdifuldt, kærligt, barmhjertigt og klogt samfund.
Jeg vil hermed opfordre så mange som muligt til at deltage i debatten, - kom med jeres tanker og idéer, så vi kan inspirere hinanden og få udvidet vores horisont!

Med kærlig hilsen
Birgit Tjalve
Benny Dyhr Thomsen
http://our-site.dk
bdt
Site Admin
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 18. aug 2006 21:08
Geografisk sted: Herning

Tilbage til Velkommen

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster

cron